Första inlägget, version 2

Jag heter Jennifer och bor i Piteå. Jag är den barndomskompis/förhoppningsvis medryttare (framför allt beroende på hur mycket tid skolan kommer att ta, då jag just har börjat en utbildning och inte har någon aning om hur intensiv den kommer att bli) som Marika har nämnt.

Det här med ridning är lite nytt för mig på sätt och vis - jag red i några år när jag var yngre, men slutade sedan i ettan på gymnasiet (dvs. fem år sedan ganska precis), och har sedan dess bara ridit några få gånger per år. När Marika hörde av sig och undrade om jag ville ha sköthäst under sommaren hade jag inte ridit på två år eller så, och eftersom jag länge hade känt att jag ville ta upp ridningen igen sa jag förstås ja. Det är framför allt Quite a Queen (eller Quinn, som vi kallar henne) som är "min" häst just nu.


Oh Lucky Dream (eller "Lucky"), Quinns halvsyster, och också den häst vi hade ett tag istället för Quinn (vilket är en lång historia som vi kanske berättar någon gång...).

/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0