Lite små saker

Idag har jag varit på Granngården för att göra lite prisgämförelser på stallinredning mellan deras utbud och Hööks.
Jag och Jennifer (min barndoms kamrat och medryttare (?) som också kommer att skriva på denhär bloggen) planerar nämligen att åka till Hööks under nästa vecka!
Vi håller på med en stallrenovering, som går fruktansvärt långsamt men fint kommer det att bli!

Lite saker som vi planerar att införskaffa

Sen finns det en massa andra saker såklart.

Tänkte även kolla på ridkläder när man väl är på hööks! Kommer inte bli dumt då hööks finns i Luleå.


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Börjes brukar annars ha stallinredningsprylar i samma kvalite som Hööks men billigare;)

2011-08-30 @ 00:46:53
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: Marika

Absolut! Jag brukar handla på börjes :) Men just stall inrednings prylar vill jag ha möjlighet att känna på. Tyvärr ligger börjes 100mil härifrån så det blir lite svårt. Så då får det bli hööks :)

2011-08-30 @ 08:37:53
URL: http://bustinomedflera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0