Dålig uppdatering

Har lite bloggtorka just nu....

Men ni får en snabb uppdatering iaf!

Ridit Lisa och det har gått bra, inget krångel. Igår tömkörde jag henne och hon slet sig, så jag åkte på näsan! Blåa handleder och ett ofungerade finger blev resultatet, men sånt får man ta!
Hon sprang hem till Busen, haha.

Busen sköter sig fint, Jennifer har ridit ut själv utan bekymmer. Han brukar kunna vara en riktig grin pelle då andra än jag rider honom innan man kommit ordenltigt överens med honom. Men tror ärligt talat han är så glad över att få vara ute och röra på sig att han är rädd att hamna på vila igen om han inte sköter sig!

Imorn kommer Equi och klämmer igenom Busen hoppas han hållt sig fräsch trots att jag har ridit honom. Då börjar det tyda på att han är frisk äntligen!

Lisa fick bakskor idag, blir spännande och se hur mkt broddtramp hon lyckats med tills imorgon!


Gammal bild på mig och Bus
/Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0