En fin dag!

Först körde jag Busen en sväng, han var lagomt pigg. Vi mötte en lastbil och han brydde sig inte ett dugg.

Gick sedan en promenad med Lisa, tog på henne benskydd runtom, träns och Sadel. Hon brydde sig inte alls.
Hon är alltså inriden men var ett tag sen nu så man vet ju aldrig!
Vi gick i skogen, hon var lite bufflig och på i bröjan men lärde sig snabbt att stanna då jag stannade och backa på kommando!

Försökte fota henne men hon ville inte stå still ens 3 sekunder så blev inga haha.

Bjuder på lite andra istället!


Foderhäck som jag och Jennifer byggt helt själva! Ska ut i Bus och Lisas hage.


Lisas box! Spånet är sopat åt sidan för att inte börja brinna då vi fick använda rondell för att ta bort den gamla krubban.


Lisa i sin box! Snyggt med märket från sadelgjorden, hade inte borstat henne innan jag tog bilden vilket kanske var lite dumt haha.

/Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0