Premiärtur ensamen

Idag red jag ut på Lisa för 2a gången, och 1a gången helt ensamna.
Det gick bra! Hon var väldigt lugn. Tills det hon fick för sig att bocka och jag flög av, haha.
Hon galopperade runt på betes ängen ett tag men bestämde sig sedan för att komma efter att jag visslat på henne ett par gånger.
Duktig!

Jag klarade mig bra, är lite öm i höften och ena handleden. Vilket ju är ingenting med tanke på vad man varit med om i häst sammanhang!

Imorn blir det antingen en tur ut igen eller en promenad beroende på hur jag känner mig, på lördag följer Bustino med så då blir det att rida hursom!


Alltså var det idag hon bestämt sig för att vara såhär! ;)
/Marika

Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Riktigt fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2011-11-10 @ 20:40:07
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: SHUNi- hästblogg

Var gärna med och diskutera på min hästblogg angående skarpa bett och sporrar i kombination på en stark/het häst :) Vad tycker du? Är det dubbelmoral eller inte? Din kommentar betyder mycket! :)

2011-11-11 @ 12:18:04
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0