Trevlig överraskning!

Idag när jag kom till stallet fick jag se dethär.

Dethär är alltså Lisa tillsammans med Viktoria. Dom ska inte stå tillsammans utan Lisa
ska stå med Busen i hagen bredvid.

Porten mellan hagarna såg ut såhär

Så jag drar slutsattsen att Lisa försökt hoppa över men inte riktigt lyckats med det..... Vilket ni kanske ser.

Jag tog in henne i stallet för jag skulle ändå ut och rida och väl inne i boxen fick hon för sig att hon skulle hoppa ut, så det var bara gå och hämta Busen, sen var hon snäll som ett litet lam igen.

Hon var även väldigt bedrövad över att stå med Viktoria och inte Busen. Agera först och tänka sen?
Hon gör förhoppningsvis inte om det, haha.

/Marika

Kommentarer
Postat av: Anja

Hon måste ju busa till det lite :D

2011-11-15 @ 13:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0