Kommentar på mitt inlägg "min åsikt om ridtravare"

Postat av: Emelie

hejhej. håller verkligen med dig i det du säger. har aldrig ägt ett varmblod peronligen men högaktar verkligen dom som lägger ner jobbet på dem. för så arbetsvilliga hästar har jag aldrig mött. men då till min fundering. personen som gjort din bloggdesign har flertalet gånger gått till ordentligt angrepp på både varmbloden och dess ägare. tar du illa upp? men tanke på att du kanske känner henne.
kramkram

2011-10-03 @ 00:25:19

En kommentar som jag helt enkelt glömt men som gjorde mig så glad när jag läste den!
Tack Emelie! Det du säger värmer verkligen! Skulle behöva lite fler människor som du i vardagen!

Bloggaren som du skriver om har varit medryttare på min häst. Dom passade väldigt bra ihop ridmässigt och hon tyckte verkligen om honom då. Vet inte vad som har hänt, om hon alltid har haft dessa åsikter men inte berättat det för mig eller om det är någon ny trend eller liknande som infunnit sig.
Självklart tar jag illa upp, har ställt upp mycket för denhär personen och anförtrott min häst åt henne.
Kram på dig Emelie

Kommentarer
Postat av: Frida

Tjejen ifråga har ALDRIG gillat varmblod.

helt okej att tycka så också, men då bör man ha en anledning!

2011-10-12 @ 15:57:58
Postat av: Frida

ALDRIG = så länge jag känt henne

2011-10-12 @ 16:27:41
Postat av: Anonym

Isf kan man ju fråga sig varför hon ville vara medryttare på hästen i fråga.

2011-10-12 @ 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0