Missförstånd

Lisa har precis uppdaterat sin blogg
lisalalarsson.blogg.se

Jag uppskattar inlägget hon har gjort, vilket jag tror kommer vara lite utav ett avslut på denna debatt.

Personligen upplevde jag det inte så som Lisa nu uttrycker att hon verkligen menade.
Men uttryckte mig även i en kommentar att jag tyckte att det var formulerat på ett sätt som gjorde att jag såg det som negativt mot ridtravare, och tog det då personlig mot Busen.

Vi vet nog alla hur svårt det är med formuleringar ibland! Tror det är extra viktigt när man diskuterar lite
"heta saker" där folk kan ta illa upp att man tänker på att formulera sig så att det absolut inte kan misstolkas.

Nu påstår jag inte att Lisa formulerar sig dåligt eller liknande utan att jag utifrån det hon skrev tolkade det på ett sätt som det uppenbarligen inte var meningen att tolkas på, och tycker det är tråkigt att det blev som det blev.
Men hoppas att allt är "frid och fröjd" nu :)


/Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0