Pengar....

Igår lovade jag migsjälv att ha köpstop. Ändå har jag bara idag spenderat ca 1300kr.
1000 av dem var dock tandläkarbesök...... Kul? Nej..

Lite roligare är att jag beställt ett sadelöverdrag till Busens dressyrsadel, på tiden!
Samt en "flärp" så att man enkelt kan göra en vanlig engelsk nosgrimma till en aachen.

Även köpt fjädrar till min halloween kostym, vilket är väldigt inte hästrelaterat.

Imorn ska min kära far hjälpa mig att måla klart i stallet, är taket och ett par väggar kvar.
Samt ena sidan med galler. Ska försöka hinna klart i helgen! Så att allt är klart då Bus och Lisa kommer hem!


/Marika
Bjuder på en bild av Lisa och hennes lilla kompis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0