Uppe innan solen!

Idag klev jag upp strax efter sex. Innan solen hade gått upp!
Hade fått 4 timmars sömn.
Satte mig i bilen och körde halft sovandes till sikfors där jag släppte ut hästarna och klättrade upp på busen för en ridtur.
Nu i efterhand minns jag knappt vars jag red. Men avslutade med att ha honom lös på ridplanen för att se hur han såg ut i kroppen då han rörde sig.
Han galopperade mest omkring och gjorde galoppombyten.... tar det som ett gott tecken!

När jag körde hem hade solen letat sig fram och det var varmt och skönt utomhus. Sov sedan ytterligare 4 timmar då jag kom hem.

Nu är det dags att åka och mocka till Queen som står på boxvila.. stackars liten.


Bus våren 2010
/Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0