Spöke!

I fredags red jag ut på Spöke. Hon är Rebeccas häst (som jag hyr in Busen på bete hos) och heter igentligen Wolken Tanz.
Det gick väldigt bra, hon var följsam och lätt i munnen, precis som jag gillar.
Red ut med Carina från stallet och hennes häst Miro, det var fantastiskt trevligt och vi surrade och surrade!
Spöke var pigg, men blev bara skritt och trav för att känna på henne, har inget negativt att säga.
Däremot så var det frukansvärt svårt att rida i hoppsadel haha, var över ett år sen sist.

Ska rida henne på onsdag igen och är så tacksam för att jag får den chansen. Eftersom jag bara tömkör Busen just nu!

Ska uppdatera med lite bilder på Spöke sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0