Oj oj..!

Idag jobbar jag 10 timmar, KUL!
Helst vill jag vara i  stallet och pyssla på men det får bli fredag lördag istället då jag är ledig!

Körde queen i förrgår och hon var helt GALEN. Fick lägga mig raklång bakåt i vagnen och hålla i för glada livet.
Jag är verkligen ingen travmänniska haha!
Fick henne att lugna ner sig på slutet, tugga på bettet och söka sig lite neråt, men blev en realtivt kort tur eftersom att jag inte kände att jag klarade av henne.

Jennifer ska rida henne idag och bränna lite energi ur henne. Hon är aldrig lika pigg då man rider men även det för att hon inte är lika mkt ridtränad och orkar inte lika mkt.

Längtar tills jag kan träna på riktigt och inte bara rida runt i skogen. Har ingenting emot henne! Men min ambitions nivå ligger lite högre.

Men Lars-Erik som äger henne är så himla snäll så kunde inte säga nej då han frågade om jag kunde träna henne i sommar.


(eftersom jag inte har någon bild på queen får ni därför en repris på hennes halvsyster!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0