Yay!

Lisa är haltfri! Efter ett par dagar med stödbandage och kravlöst skrittande (efter konsultion med veterinär) så är den mystiska hältan borta! Slutsatsen är att det varit en vrickning då hon varit lite varm över kotan höger fram. Och då det mest syntes då hon skulle vända och det vrider ju endel.

Bustino var så himla pigg igår han som bara flöt fram RIKTIGT roligt när han har lite power i sig! Han har varit lite allmänt seg och sur pga av all pälsfällning.

Önskar jag hade roligare bilder att bjuda er på! Men det är bara lerigt och jävligt ute och hästarna ser inte bara lite skabbiga ut.....

På torsdag åker jag till Stockholm så då kommer uppdateringen vara ännu sämre än nu (har inte kunnat uppdatera bloggen de senaste dagarna då jag ej kunnat logga in..) men förhoppningsvis ska jag få inspiration :)


/Marika

Kommentarer
Postat av: J O N S S O N L ♡

Hejhej sötnos!

Är allt bra med dig idag? :)

2012-04-17 @ 16:45:18
URL: http://jonssonl.blogg.se/
Postat av: Anni Oveson

Otroligt snygg häst! Verkligen ögongodis :)

2012-04-22 @ 18:21:28
URL: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0