Hoppning

Någon gång efter jul, var jag och min kompis Ylva iväg till ridhuset med Lisa och Bustino.
Tanken var att hoppa in lisa, då hon endast löshoppat förut!

Det gick ändå bra, Lisa tog sig över och det var ju det som var tanken. Sen behöver hon få mer sug på hinder men det kommer! Hon är ju unghäst. Tyvärr blev det inga bilder då hon hoppar utan det finns på film istället, och dem har jag inte på denhär datorn. Så det får bli vid ett senare tillfälle!

Busen fick vara lite draghjälp på slutet!


Lisa och Ylva

skritta över bommar!



Avslutar med en bild på mig och Bus då vi tar oss en liten galopp!
/Marika

Kommentarer
Postat av: Julia K (TEAMRYTTARNA)

Super fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2012-02-25 @ 19:09:24
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0