Idag

Efter 5 timmars sömn! Steg jag upp och åkte iväg till stallet. Gjorde klart allt innan jag for ut och red tillsammans med Jennifer.
Vi red där vi inte ridit förut och det var VÄLDIGT spännande tyckte Bus som både hoppat i diken och dansat lite på vägen :)
Lisa skötte sig bra, var väldigt spänd men slappnade av mot slutet.

Direkt efter det stack jag bara en snabbis in på OK för att gå på toa! (Kanske onödig information)
Så drog jag vidare till Sikfors där jag red Spöke en sväng.
Hade tänkt mig en skogstur men det tyckte inte spöke som höll på att kasta av mig knappt 2 minuter från stallet, blev ridplanen istället vi tränade på lite moment ur ett l:b program jag har i huvudet.

Nu har jag ätit och sovit ett tag, skulle på bio ikväll men verkar inte bli så..

(Gammal bild från första gången jag rider lisa i ridhuset för instruktör)

(Annan arkivbild på när jag rider Bustino)

(Samt en relativt ny bild på mig och Wolken Tanz "Spöke")
/Marika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, väldigt NÖDiginformation hehuehuehue

2012-03-27 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0