Wolken Tanz!

Igår red jag min medryttarhäst Wolken Tanz "Spöke". Är kanske lite att ta vatten över huvudet att ha två hästar och en medryttarhäst, men Spöke är sååå fin att jag bara måste rida henne för att hålla motivationen uppe! Är ibland lite jobbigt att traggla sig fram på häst man själv ska utveckla och utbilda. Är därför skönt att ibland få rida någon som kan lite mer :) Även om jag älskar lilla Lisa och alla hennes små hyss.

Blev i alla fall fotograferad av Erika! Så bilderna dyker upp lite senare
/Marika

Kommentarer
Postat av: sari

Vilken fin blogg och vilka fina bilder sen :D Besök gärna våran hästblogg och kanske kommentera. Bloggen handlar om två hästgalna tjejer från Finland med deras ponnyer, tävling, träning m.m :)

2012-03-22 @ 05:43:31
URL: http://tnmryttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0