Update

Dålig uppdatering! Känns inte jätte ovanligt från min sida.
Lisa har ont i äggstockarna, vilket leder till att hon har ont i ryggen. Mensvärk hos häst helt enkelt!
Visste inte att dem kunde ha det men självklart är det ju logiskt, bara jag som inte har så bra koll på ston känner jag, då jag alltid haft valack.

Så just nu så körs Bustino och Lisa går som handhäst i både skritt och trav! Fungerar mycket bra, bra träning för Bus och bra att lisa kan hålla igång i alla fall! Som anti inflamatoriskt äter hon djävulsklo veckan ut.

I helgen bär distankurs av stapeln! Är teori helg, praktiska delar först i augusti och september, ser jätte mycket fram emot det. Någon här som ridit distansritt?

(LÅNAD BILD)
/Marika

Kommentarer
Postat av: RetardRiders - Martina

Nope, har aldrig testat på distans :)

2012-09-20 @ 11:59:21
URL: http://RetardRiders.Blogg.Se
Postat av: Fanny jaensson

söt blogg :)

2012-10-12 @ 19:46:06
URL: http://hovskrape.blogg.se
Postat av: Elin

Halloj :)
Äer du WolkenTanz "Spöke"? Skötte om henne då hon stod i Malå för ett x- antal år sedan. :) Såg vad hon har skimlat av, fött va hon typ grå och nästan blå O.o.

Roligt att se bilder på henne iallafall :)

2013-06-02 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0